+++++

, دانلود ریمیکس آهنگ جواد یساری دل من

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
موزیک درخواستی


,    دانلود ریمیکس آهنگ جواد یساری دل من
,    جواد یساری دل من دل من انقدر ناله نکن
,    متن آهنگ دل من جواد یساری
,    دل من دل من انقدر ناله نکن اینقدر شکوه نکن
,    اهنگ جواد یساری ای نه دله
,    ای نه دله ده دله دل یک دله کن جواد یساری
,    ای نه دله ده دله جواد یساری
,    دل من دل من اینقدر ناله نکن اینقدر شکوه نکن
,    اونی که رفته سفر برنمیگرده بخدا برنمیگرده
,    دانلود ریمیکس اهنگ
,   

مطالب خواندنی
دیدگاه کاربران


تبلیغات بنری

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾