+++++

, دانلود ترانه حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
موزیک درخواستی


,    دانلود ترانه این درد دوری تو بغلم کرده
,    دانلود ترانه وقتی ازم دوری دنیا جهنمه
,    دانلود ترانه وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    دانلود ترانه وقتی ازم دوری
,    دانلود ترانه حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده
,    دانلود ترانه حس میکنم عشقه دردی ک دنیامو بغل کرده
,    دانلود ترانه بغضت صدامو میکشه این عشقه
,    دانلود ترانه حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
,    دانلود ترانه حال دلم با تو خوشه این عشقه
,    دانلود ترانه

مطالب خواندنی
دیدگاه کاربران


تبلیغات بنری

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

مطالب

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾